Welcome to My Blog
Bisnes RM20
Sunday 15 June 2014 • 04:31 • 0 comments

RM20SEGERA BUKAN SCAM


20Segera.com pada mulanya seakan-akan serupa dengan penipuan. Oleh itu saya menghindari nya. Tetapi setelah difkirkan ia hanya melibatkan jumlah kecil RM20, jadi saya pun merasai ia patut di kaji. Agak terperanjat juga apabila mendapati ia bukanlah satu scam ataupun penipuan.

S: Apakah petunjuk pertama ia bukan scam?

Perkataan ‘Daftar Percuma’ atau ‘Free Register’. Maknanya anda boleh mendaftar secara percuma dulu dan melihat laman untuk ahli. Penipuan internet seringkali meminta wang pendahuluan dulu sebelum dapat masuk ke laman ahli.

S: Ada petunjuk lain?

Ia bukanlah bayaran secara online. Anda tidak membayar apa-apa kepada pemilik laman 20Segera.Com. Jika anda mendaftar di bawah saya, anda akan membayar saya secara terus, menggunakan sistem internet banking yang sedia ada ataupun melalui mesin ATM. Begitu juga dengan orang yang mendaftar dibawah anda. Anda akan mendapat RM20. secara terus.

Setelah itu, anda dikehendaki menghantar sms kepada sponsor anda, menyatakan bayaran telah dibuat dan menghantar borang aktivasi secara online untuk meminta keahlian anda untuk di luluskan. Setelah itu, anda sudah boleh mempromosi laman anda sendiri.

Adalah lebih baik anda mengenali sponsor anda terlebih dulu. Anda boleh menghantar email kepada fazlin_afiqah@yahoo.com.my. Jika anda mendaftar percuma di bawah saya, anda boleh melihat nombor telefon saya dimana anda boleh menghantar sms jika perlu sebarang pertanyaan.

S: Adakah ia MLM ?

Tidak. Jika seseorang mendaftar di bawah nama anda dan membayar RM20, anda akan mendapat RM20. Ini semua terpulang kepada orang yang mendaftar dan membayar kepada anda. Bayangkan hanya 5 orang mendaftar dan bayar RM20 dalam satu hari, anda sudah mendapat RM100.00 !!! Jika anda dapat mencari 50 orang? Anda sudah mendapat wang mudah sebanyak RM1000.00!!!

Berapa ramai orang yang anda boleh promosikan laman anda yang mampu membayar RM20.00? Bayangkan.

S : Adakah mudah untuk dilakukan?

Anda hanya perlu membayar RM20.00, menghantar sms dan borang online seperti yang dinyatakan.

Setelah itu promosikan lah laman anda di pelbagai laman lain termasuk Facebook. Malah RM20Segera.com telah memberikan beberapa senarai dimana anda boleh membuat promosi dan juga banner mantap untuk diletakkan di laman peribadi anda.

Ianya mudah tetapi sepertimana bisnes yang lain anda juga perlu berusaha.

S : Bagaimana pemilik laman 20Segera.com membuat keuntungan?

Jika anda pergi ke laman utama anda boleh melihat pelbagai banner iklan yang menarik. Saya percaya dari iklan-iklan ini pemilik dapat keuntungan yang secukupnya. Oleh itu RM20.00 adalah 100% kepunyaan anda!

Selain itu, ada juga boleh memuat turun e-books yang hebat yang anda boleh jual balik dan menambah kepada keuntungan anda.

S : Hebat! Sekarang bagaimana saya boleh mendaftar?

Ada banyak laman promosi di luar sana atau anda boleh mendaftar melalui laman saya yang berikutnya.


Saya seringkali online, jadi anda boleh menghubungi saya dengan mudah.

Semoga Berjaya mendapat RM20.00 berlipat ganda!

Notis Terakhir.

Lebih daripada 4000 orang telah jadi ahli! Lebih daripada RM80,000.00 telah dibayar! Berapa lama lagi anda ingin tunggu untuk menjadi sebahagian daripada idea hebat ini?

Daftar secara percuma sekarang!


Disclaimer
Welcome Here


Hi! Welcome to My Magical Blue World. Please Follow and Enjoy Here! Thanks

Profile
Stuff

Tagboard
Chit-Chat Here


Archieve
Related Post



Best View by Google Chrome

Credits
Awesome Editor



Template : Azzahra
Coding : N. Afiqah
Edited : Lynn Swift