Welcome to My Blog
Ayam Penyet Pujaan Hati. . .
Saturday 14 June 2014 • 01:46 • 0 comments

Hai semua. Selamat petang. Hari ni saya nak bercerita pasal makanan.
Huhu. Apa makanan favorite korang? Apa? Tak dengar !! Hehe.
Manalah saya boleh dengar apa anda cakap. :D

Ok la. Saya nak cerita dekat sini mengenai makanan yang menjadi
kegilaan saya semenjak dua menjak ni. Terima kasih juga kepada
kawan yang sudi memperkenalkan makanan ni. Hhuhu.

Bak kata Ain, "kitorang tak akan biarkan hang kurus sorang2"
"biar kita gemuk bersama2".

Laka-laka la lu Ain. Haha. Ok, makanan tuu adalah Nasi Ayam Penyet ! !
Perghhh. . . Dia punya sedap meleleh air liur aku. Haha.

Kata orang, certain tempat je yang sedap. Ok la, betul juga tuu. Khas
untuk penduduk Melaka, ada dua tempat yang pernah saya rasa. Macam saya,
biasa makan dekat dua tempat je iaitu Nasi ayam penyet Lamongan di MITC
dan juga kedai yang sebaris dengan Kedai Habeb dekat Bukit Bruang.

Yang Limongan tuu kedai dia besar gedabak, jadi senang je nak nampak.
Yang dekat MMU Bukit Bruang ni, kedai dia kecil je. Tapi masakan
dia memang la gempak.

Sorry la tak ada gambar. Lain kali kalau saya makan dekat situ, saya
ambil gambar dia ye sebab saya bukan jenis nak selfie si makanan
apabila dah lapar tahap super saiyaa sang Goku. Huhu.

Peace, semoga kita berjumpa lagi. :)

Disclaimer
Welcome Here


Hi! Welcome to My Magical Blue World. Please Follow and Enjoy Here! Thanks

Profile
Stuff

Tagboard
Chit-Chat Here


Archieve
Related Post



Best View by Google Chrome

Credits
Awesome Editor



Template : Azzahra
Coding : N. Afiqah
Edited : Lynn Swift